درباره ما

تاریخچه و نحوه شکل گیری

فروشگاه هاناتـل با همکاری جمعی از متخصصین فناوری اطلاعات و ارتباطات و با هدف ارائه جدیدترین محصولات دیجیتال در حوزه ارتباطات، شبکه، مخابرات و کامپیوتر در تهران تاسیس گردیده است.
این مجموعه پاسخی به نیاز موسسات و سازمان ها و شرکت های بزرگ و متوسط و همینطور مشتریان نهایی محصولات در زمینه تجهیزات دیجیتالی، شبکه، مخابرات و کلیه تجهیزات ارتباطاتی بر اساس شناختی دوگانه از خواست مشتری و ارائه محصولی مناسب است.

گروه هاناتل فروش خود را با تکیه بر تخصص، دانش فنی و تجربیات کارشناسان خود در قالب یک کار گروه تخصصی ارائه می‌کند. این متخصصین علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی علمی و سوابق ارزشمند کاری، دارای مدارک گوناگون از صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات می باشند.

اهداف و خط مشی

مهمترین عامل، در کسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدف گذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است و این اهداف هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند.

فروشگاه اینترنتی هاناتل، یکی از فروشگاه های فعال با تنوع وسیع محصولات دیجیتال در کشور می باشد، که بر آن است تا با نگاهی بلند مدت گام هایی در راستای تامین کامل نیاز مشتریان خود با تکیه بر رضایتمندی و حفظ کیفیت محصولات و خدمات در این زمینه بردارد و مرکزی معتبر برای تامین محصولات در این حوزه باشد تا بتواند ضمن حضور گسترده و فعال در بازارهای داخلی و خارجی فرصتی برای کارسازی و اشتغال و نیز به کارگیری نیروهای جوان فراهم سازد.

همچنین در حوزه مشتری مداری و جلب رضایت شرکای تجاری، این مجموعه تلاش می کند تا از طریق دریافت نظرات مشتریان کیفیت محصولات و ارائه خدمات خود را بهبود ببخشد تا از این طریق در جهت کسب رضایت مشتری گام بردارد. دریافت گواهی حسن انجام کار از سوی مشتریان متعدد، صحه‌ای بر این مدعا است.
انضباط کاری، تعهد و مسئولیت پذیری، صداقت، انتقاد پذیری، احترام متقابل و تلاش برای رشد فردی، مجموعه اصول و ارزش هایی هستند که اعضای این مجموعه به آن ها پایبند هستند.

ما معتقدیم که تدوین چشم انداز، مقصد و مسیر زندگی هر فرد و سازمان را روشن می کند.

مجموعه هاناتل با آگاهی از این مهم، در رسیدن به اهداف زیر برنامه ریزی نموده و تمام تلاش خود را به کار می بندد:

  • تبدیل نام فروشگاه به یک برند بین المللی و قابل اطمینان
  • ایجاد ارتباط برد-برد با مشتری و ارائه محصول و خدمات متناسب با نیاز مشتریان
  • ارائه محصولات به روز، اصلی و با کیفیت در حوزه دیجیتال
  • تبدیل شدن به معیاری برای سنجش کیفیت محصولات و خدمات
  • دستیابی به بهترین روش مشتری پسند برای ارائه محصولات
  • فراهم نمودن بستر شغلی برای افراد بیشتر به صورت مستقیم و غیر مستقیم
  • بومی سازی فن آوری های پیشرفته دیجیتالی، شبکه، ارتباطات و مخابرات
us

برخی از دستاوردهای ما

tandis1
tandis2
tandis3
tandis4
tandis5